W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies.
X

6x7

Brak produktów

Jeżeli dostawa jest realizowana za pośrednictwem firmy kurierskiej - przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. Gdyby opakowanie przesyłki nosiło znamiona uszkodzenia, lub gdy plomby (taśmy) są zerwane, należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. 

Każda transakcja jest dokumentowana paragonem lub fakturą.

Zakupy w naszym sklepie są bezpieczne. Zakupiony artykuł można u nas zwrócić w terminie 14 dni od daty zakupu bez podania przyczyn. W takim przypadku prosimy o wypełnienie formularza odstąpienia od transakcji i dostarczenie go wraz z zakupionym artykułem  do naszego biurahandlowego. Zwracany produkt powinien być kompletny. Zarówno produkt, jak i wyposażenie dodatkowe, opakowanie, dokumentacja i ew. oprogramowanie nie powinny nosić śladów użytkowania. Produkt nie może być także zarejestrowany. Zwracany produkt powinien być dostarczony do Sklepu na koszt Klienta. Sklep zwróci zapłatę za produkt niezwłocznie po zweryfikowaniu jego stanu, przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Klienta lub w przypadku płatności kartą zwrot zostanie wykonany na kartę. Sklep nie zwraca kosztów wysyłki ani innych opłat manipulacyjnych związanych z transakcją. Możliwość zwrotu dotyczy wyłącznie transakcji z konsumentami, z wyłączeniem artykułów używanych, wyprzedawanych oraz produkowanych lub sprowadzanych na zamówienie.

Dokładamy wszelkich starań, aby informacje o produktach prezentowane na stronach internetowych oraz w dokumentacji były rzetelne i aktualne, nie możemy jednak wykluczyć błędów wynikających ze zmian w specyfikacji produktów, wprowadzonych przez producentów i pomyłek. Za błędy te Sklep nie ponosi odpowiedzialności.

Sprzedawane w sklepie produkty nowe posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Gwarancja jest realizowana przez specjalistyczny serwis wskazany w karcie gwarancyjnej dostarczonej z produktem. Czas obowiązywania gwarancji i ewentualne ograniczenia są zawarte w karcie gwarancyjnej oraz w opisie produktu.

Sklep oferuje artykuły najwyższej jakości. Gdyby jednak okazało się, że zakupiony artykuł posiada wadę lub jest uszkodzony fabrycznie lub niekompletny - Sklep wymieni go na inny egzemplarz, wolny od wad, pod warunkiem zgłoszenia uszkodzenia w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Reklamowany artykuł musi być dostarczony wraz z dowodem zakupu oraz pisemną reklamacją.